Het aftellen is begonnen. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 April 2009 | Nederland, Veenendaal

Daar ben ik weer! Na eindeloos wachten eindelijk weer bericht van mij, waar jullie natuurlijk allemaal met smart op hebben zitten wachten. Jaja, geef het maar gewoon toe hoor, dat mag best.

Anyway, alles komt ondertussen zooo dichtbij, dat het gewoon ENG wordt!
1. Het duurt nog 28 dagen tot het examenfeest! PARTY! Voor de laatste keer voorlopig, want daarna wordt het blokken. Maar, we know how to party, dus het komt helemaal goed!
2. Nog 40 dagen tot het examen! Dit is het engste gedeelte van alles, vooral omdat het nog maar 40 dagen duurt. Ja, sorry klasgenootjes, voor het erin wrijven hiervan, maar ja, we gaan natuurlijk allemaal cum laude slagen... Jeweetzelluf.
3. En...nog 55 dagen tot het laatste examen wiskunde! Dus dat betekent; nog 55 dagen tot onze vrijheid in zicht is, nog 55 dagen tot we mogen doen wat we willen.
4. En, niet te vergeten, nog 58 dagen voordat we naar Malgrat de Mar gaan! Dit houdt in; een busreis van weet-ik-veel-hoeveel-uur, een kamer met balkon en uitzicht op zee, zee op loopafstand, Barcelona, 1-euro-coctails (dit moest ik noemen, aangezien een zekere Dipti het nergens anders meer over kan hebben), Mama-Mia dansen en zingen (voor zover ik heb gehoord) en nog meer van dat soort normale dingen.
5. Last but not least: nog 87 dagen totdat we naar Thailand vliegen!

Daarnaast duurt het nog 16 dagen voordat de Thailand-gang elkaar gaat ontmoeten in de wereldstad Utrecht!
(Ik weet dat ik obsessief dagen tel.)
Dit wordt zeer grappig, want volgens mij weet iedereen nog net waar Utrecht ligt, en daar blijft het ook bij. De weg vinden wordt dus drama. Laat staan een Thais restuarant vinden. Maar met Marco's ingebouwde TomTom (ofzo) op zijn mobiel, moet dit natuurlijk helemaal goedkomen (of niet...). Ach, en als we verdwalen hebben we vanzelfsprekend genoeg te bespreken, namelijk dingen zoals; wat voor schoenen neem jij mee en hoeveel schoenen neem jij mee en wat voor kleuren schoenen neem jij mee en nog meer van dat soort relevante dingen.

Verder moet alles voor die tijd ook nog voorbereid worden! Eerst nog een enge prik halen (ik heb leuke verhalen hierover gehoord, dus heb hier een groots vertrouwen in *ahum*), visumpje regelen, ach en weet ik veel wat nog meer.

Als laatste wil ik de volgende mensen nog even speciaal bedanken:
- Mijn moeder, omdat ze mijn kamer al verhuurd heeft. Ik ben blij dat ik zo goed vervangbaar ben mam! :D
- Jacqueline voor het kaassouflee-indident. Ik herinner me nog één of ander gesprek tussen ons dat ik dat moest noemen in mijn tweede blog, maar ik weet eigenlijk niet meer precies waarom? (I love it when you talk dirty...)

Oke, dat waren maar twee mensen, maar misschien kan ik nog wel meer mensen gaan bedanken in mijn volgende blog! Wanneer die volgende blog komt echter, is mij een zeer groot raadsel. Ik denk dat ik de komende 55 dagen hetzelfde sociale leven leidt als dat van een pot pindakaas. Mijn sociale leven wordt bedolven onder boeken, dat zit er dik aan te komen, en zal dan enkel nog bestaan uit: HYVES! Kijk, heb je toch nog iets aan Hyves. Uit ervaring is gebleken dat men in moeilijke tijden veel steun aan elkaar kan beleven via deze community, dus dat wordt voorlopig mijn nieuwe bestaan.

Nou, en vooral een berichtje achterlaten he! Of het zinvol of nutteloos is maakt opzich niet zo veel uit, want de berichten op mijn vorige blog heb ik ook gewoon laten staan en zoals jullie kunnen lezen is het meeste daarvan gewoon...nutteloos. Nee hoor, grapje, ik vind jullie berichtjes hartstikke leuk!
En (echt als laatste) nog een tip voor de mensen die mij willen volgen via deze waarbennij.nu: ergens links van dit bericht kun je je e-mailadres invullen ( "Blijf op de hoogte" ) en wanneer ik dan een nieuw bericht achterlaat, krijgen jullie daar automatisch bericht van! Nou, die technologie van tegenwoordig, niet te geloven gewoon ;).

Nu echt: doei! En tot de volgende keer maar weer! :D

  • 08 April 2009 - 19:29

    Wendy:

    dat had ik allang gedaan gekke kimmie :) je hebt gelijk, nog maar 55! laten we ons daar maar op focussen dan, want anders gaat het dus echt niet goed komen. mijn sociale leven zit ook echt zwaar in een dipje. ik denk dat we allemaal vriendloos de examens uit komen en elkaar dan weer vinden!

    ik kyk uit naar je volgende blog! (L)

    liefs,
    MEGAwindy.

  • 08 April 2009 - 19:50

    Kroketje:

    Haa die kim!

    Hmm. Ik snap eig ook niet meer waarom je dat nou weer moest noemen in die blog. Maarrrr.

    Tadaaa! *die technologie van tegenwoordig*

    Ik heb een berichtgeschiedenis op msn en die ga ik dan maar gelijk ff doorspitten daarvoor!

    Jacq: de eerste week beginnen we met een kennismaking met de Thaise cultuur en gewoontes, wat onder andere ook betekent: Thais koken! Nou, degene die me kennen gaan nu natuurlijk heel hard lachen, want ik kan nog amper een ei bakken, maar ja, alles moet je leren he (ik hoop alleen niet dat ik het hele Eco-verblijf in rook laat opgaan...)!
    Jacq: ik kan gelukkig wel heel goed een ei bakken, hahahha.
    Kim: :P had ik erbij moeten zetten dat ik bijna een ei kan bakken dankzij de grote jacqueline
    Kim: ik zal het in het volgende bericht vermelden XP

    Vandaar! Inspector sjakie is achter het grootse geheim gekomen!
    Deze reactie is lang genoeg. Tot morgenn!

    Liefs,
    Jacqueline

  • 09 April 2009 - 15:08

    Thailand-ganglid L.:

    Nog 15 dagen, en dan nog 86!
    Yeah! :D

  • 10 April 2009 - 08:27

    Mam:

    Kim, over je kamer valt nog te onderhandelen. Voor een fiks geldbedrag is één en ander mogelijk.
    Verder heb IK je nog nooit een ei zien bakken, maar de pasen staat voor de deur, dus wie weet.En voor als je de weg kwijt bent kun je beter een bandje met naam en adres om je pols doen, komt het misschien toch nog goed. Verder iedereen heel veel succes met jullie examens.MAAK ER WAT VAN!!!!!!. En denk om de stress, ook voor jullie ouders.
    I LUV YU,MMMMMMMMMMMM
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.


  • 27 April 2009 - 18:00

    Roos :

    heey mede-thailand-ganger!
    wat schrijf jij ontzettend leuk zeg:D

    De meeting was erg gezellig! En jahoor we hadden het restaurant na wat omweggetjes wel gevonden:D

    nog 67 dagen, dat gaat snel !!!

    Xx Roos

  • 27 April 2009 - 18:09

    Roos:

    heey mede-thailand-ganger!
    wat schrijf jij ontzettend leuk zeg!:D

    de meeting was erg gezellig! en gelukkig hebben we toch nog aardig de weg gevonden;)

    nog 67 dagen, gaat echt snel!!

    xx Roos

  • 27 April 2009 - 18:11

    Roos :

    ho sorry ik zit hier al mn berichtjes te verpesten:P ik dacht dat ie er niet stond, nu staat ie er 2x en krijg ik de ander er niet meer af haha!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 46507

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 08 Januari 2014

Twee maanden backpacken in zuid-oost Azië!

09 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

China doorkruisen met Nowell!

12 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Azië onveilig maken met Dianne!

04 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Thailand reis en vrijwilligerswerk!

Landen bezocht: