Viva la Spain! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu Viva la Spain! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu

Viva la Spain!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 Juni 2009 | Nederland, Veenendaal

Vandaag is de dag dat het nog precies een maand duurt voordat ik met Marco en Lisanne op het vliegtuig stap! Dus dat is natuurlijk al heel wat, en genoeg reden tot een nieuw bericht, maar voordat het zover is...

ga ik morgen naar Spanje!

Even tien dagen keten, feesten, lol maken, bijkomen van de examens, luieren, zonnen, chillen, gek doen en leuke dingen doen! En dat komt allemaal wel goed samen met Amber, Dipti, Dianne en Jacqueline :D
Of het komt niet goed natuurlijk, maar mam, ik hou me in hoor! ;)

Vanavond eerst nog stemmen tellen van de verkiezingen voor het Europees Parlement, even 40 euries in tha pocket, lekker 'op tijd' naar bed dus en weer vroeg er uit. Helaas gaat de bus namelijk om 10 voor 8 weg, maar goed, dan hebben we ook weer genoeg tijd om te 'slapen' natuurlijk, want die busreis duurt een beeeeetje lang. Klein beetje maar, dus kleine zorg.
We kunnen onze vermoeide hoofdjes natuurlijk laten rusten op de schouders van de opaatjes naast ons, terwijl we luisteren naar de levensverhalen van omaatjes en we ondergekwijld worden door andere opaatjes. Daarnaast worden we ook nog zo'n vijftig keer in onze wangetjes geknepen 'want we zijn zo schattig' en krijgen we de hits uit de jaren dertig non stop te horen. Ja, wat wordt die reis toch fijn! :D Echt een succes voor het leven. Gelukkig heb ik zelf ook een hele fijne familie waarvan ik wel wat gewend ben, dit heb ik gisteren maar nog eens fijntjes mogen ervaren ;)
Vooral omdat mijn tante van in de tachtig vroeg; "Wanneer heb je nou examens?" en "Goh, ik moet even goed kijken hoor, jij bent toch de dochter van Karin en Jakob?"(voor de duidelijkheid, JA DAT BEN IK JA!), waarna ze me fijn op mijn arm sloeg die veel te verduren had hierdoor.
Maargoed, genoeg over mijn familie.

Morgenvroeg dus lekker op weg naar Español en EINDELIJK vakantie vieren na die helse examens. Hopelijk lekker bruin terug, zodat ik alvast een grondlaag heb voor Thailand, waar het volgens mij ook niet bepaald koud te noemen is.

Daarna de uitslag natuurlijk, maar dat zien we dan wel weer! Eerst even chillaaahh. Van die uitslag krijg je toch alleen maar uitslag ;)

Voor iedereen die dit leest en binnenkort ook lekker op vakantie gaan; heel veel plezier en maak er wat van!!
We zien elkaar wel weer tijdens alle examenparty's!

Nou, dit was het wel weer! Even de gebruikelijke bedankjes:
* Wendy bedankt, Wendy bedankt, Wendy, Wendy, Wendy bedankt! Dit voor het trouwe volgen van mijn uiterst actieve weblog vanaf het begin der tijden.
* Mams&paps natuurlijk, voor het verdragen van alle 'examenstress'. Krijg je nog dubbele stress te verduren ook (ookal betwijfel ik of Yoeri nou echt zo gestresst was).
* Die lieve examenmakers die alle examens zo lekker pittig hebben gemaakt. Echt, het was weer een topjaar! Bedankt he!

Latorrrr!

  • 04 Juni 2009 - 21:35

    Dianne:

    nog 8.5 uur (minder zelfs) en dan zitten we in de bus bij die ouwtjes;)
    Je vergat nog het gedeelte van de door de bus rollende kunstgebitten:P We gaan er echt een feest van makenxD En is de busreis echt heel erg dan vullen we ons de terugweg gewoon met slaaptabletten of we zijn nog zó dronken en gaar van de hele week dat we de terugreis niet meemaken:P

    tot over 8 uur en een paar minuten;)

    XX

  • 15 Juni 2009 - 07:58

    Mam:

    Heeeeeeeeeej,vakantieganger.Je bent alweer uit Spain terug.Gelukkig alles goed gegaan, jammer dat het gezelschap niet zo gezellig was(grapje).
    Op naar de examenuitslag(kun je beter hebben als huiduitslag). Hierna lekker feesten(alleen bij goed resultaat).
    OP NAAR THAILAND!!!!!!!
    P.S. niet teveel over de familie los laten,kan altijd tegen je gebruikt worden. LUV JE.XXXXXX

  • 19 Juni 2009 - 13:55

    Pa:

    Is meegaan naar Thailand
    een optie om onze examenstress te verwerken.
    Of gaat dat weer te ver.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 46505

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 08 Januari 2014

Twee maanden backpacken in zuid-oost Azië!

09 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

China doorkruisen met Nowell!

12 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Azië onveilig maken met Dianne!

04 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Thailand reis en vrijwilligerswerk!

Landen bezocht: