Groeten uit de Rimboe. - Reisverslag uit Wang Thong, Thailand van Kim Hartman - WaarBenJij.nu Groeten uit de Rimboe. - Reisverslag uit Wang Thong, Thailand van Kim Hartman - WaarBenJij.nu

Groeten uit de Rimboe.

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 Juli 2009 | Thailand, Wang Thong

Heyhey!

Even een supersonisch berichtje vanuit Phitsanulok, want ik heb nog maar tien minuten op deze computer ;)

Heb net drie dagen het olifantproject achter de rug en de olifanten zijn echt heeeel indrukwekkend en stoer en lief! We gingen een beetje met ze lopen, ze wassen en natuurlijk op ze rijden...zonder zadel! :D
Dat was echt zo gaaf en het geeft echt een supergoed gevoel om op de blote rug van een olifant te zitten!

Het nadeel is dat we verblijven in een hutje op de hei (serieus een rieten hutje) en het is best schattig, maar ten eerste is er 's avonds geen reet te beleven en ten tweede zitten er overal superveel grote en enge insecten! We hebben echt al van alles gezien, van megatorren tot schorpioenen en rode duizendpoten. Jammie.
Onder andere vanwege dit, en omdat drie dagen wel lang genoeg is hier, hebben we besloten om morgenochtend voor twee dagen richting Chiang Mai te vertrekken, want dat is ook een must-see :D.
Morgen dus lekker vroeg opstaan en lekker lang in de bus.

Zaterdagavond hopen we dan weer terug te zijn in Singburi om zondag naar Koh Samet te gaan! :D
Daar heb ik echt superzin in; een chillweek.

Maar nu moet ik echt stoppen, tijd is op!
Groetjes daar!!

Liefs,
mij.

• 22 Juli 2009 - 11:11

Dipti:

Zozo, je beleeft daar nog eens wat! Schorpioenen lijken me geen pretje..
    Kan me voorstellen dat je het na 3 dagen voor gezien houdt;)

• 22 Juli 2009 - 14:02

Aw & Ub:

Yo nicht!
    Het kortste verslag tot nu toe.
    Onze tijd op de pc is niet zo beperkt, dus we zouden maar door kunnen schrijven. Maar, bij nader inzien, dat doen we toch maar niet.
    Leuk hè, al die beestjes die je nog nooit eerder gezien hebt?! Neem ze maar niet allemaal mee naar huis. Zeker geen kakkerlakken of hun eieren (koffers en zo goed gesloten houden) want dan heb je er thuis al snel een plaag van. En er zitten joekels bij!
    In Chiang Mai zul je waarschijnlijk iets comfortabeler verblijven als waar je nu zat.
    Je zit er wel vlakbij de 'golden triangle', waar de heroïne vandaan komt. Laat je niet verleiden tot iets stoms (maar daar hebben we alle vertrouwen in).
    Veel plezier in de bus en daarna op naar een eiland. Ja, da's lekker.
    Tijd is niet op, maar we stoppen wel.
    Viva la vida loco en toedeledokie.
    W. en W.

• 22 Juli 2009 - 16:39

Ub:

Je was overigens niet de enige die was uitgeloot. Er waren nog 14500 anderen. Volgende keer beter.
    En....Dolly Dot Ria Brieffies is dood. Dat je het maar weet. En...Jantje Smit is heel erg verliefd op z'n nieuwe vriendin.

• 22 Juli 2009 - 23:35

Duffy:

bun een uur geleje van de trapkar gedondert. kop kapot, klere naor de kloote. da kej vas wel.
    hier hewwu ok hele enge beesies. weej wel: wilders, balkenend, rauwvoet. die kriej ok met geen pestzooi van den werelt.
    gaoj nou naor twater? ons kan een bietje duuts en dur staot daj naor tiangel-maai naor de zee gaoj. bast ok van de beesies. kiek uut veur haoien. veur daj tweet hej jaows. deel 1 of 2 of 3 of 4, da week nie meer. ajuuuus.

• 23 Juli 2009 - 08:19

Frank:

Hai Kim,
    We zouden ook een keer een picknick kunnen organiseren. Dan kan iedereen meenemen wat hij of zij nog heeft staan (beschuiten en zo). Super, want dan kun je ons misschien allemaal ontmoeten. En het is ook wel vet om eens een keer iets anders als rijst te krijgen.

• 23 Juli 2009 - 10:06

Bruce Lee:

Whoeeeehaaa. Sjeng, sjeng. Oeffff and SHIT Ouuuuchhhh.

• 23 Juli 2009 - 14:50

Mamsie:

Denk dat je nu wel uit de bus bent, en al aan de drank zit. Natuurlijk waren de olifanten best een beetje saai(dat is werken ook). Hopelijk kun je nu thuis ook eens een spinnetje zelf verwijderen na al die andere insecten die je nu gezien hebt.Pas een beetje op in Chiang Mai, het is een grote stad(moest ik zeggen van oma, anders ben ik weer geen goede moeder). Je vierde week gaat alweer in, weer zo'n vervelende week, heb erg met je te doen. Hopelijk krijg je er nog wat plezier in(grapje) Heel veel plezier en tot horens. Wij luv je verrie verrie muts. Mamsie en co.

• 23 Juli 2009 - 22:52

Der Fritz:

Goedenach Kim,
    Goedes nieuws! Voor Der Adolf hoeft jij niet mehr te kijken. Hij heeft ja een nieuwe vreundin. Was zeg ik? Twee! Trudie heeft hij in de stube om de ecke ontmoet en zij is sehr net. Zij heeft 153 cm, is nur 70 kg en heeft ein D-cupje. En dan heeft hij ook nog ontmoet Anita in supermarket. Die is 156 cm, 85 kg en heeft Europacup! Hij is daar sehr blij mee. Maar ik nog nichts. So, blijven koeken. En de meesten van die beesten die doen ja nichts.
    Ik blijft toch warten.

• 23 Juli 2009 - 22:54

Der Fritz:

Vor ik het vergeten. Veel spass met de chiliweek. Ik ben nicht so doll daarop. Maar doch, goede appetit.