Last but not least. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu Last but not least. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu

Last but not least.

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Augustus 2009 | Nederland, Veenendaal

Heyhey!

Ja, het is ongeveer een week geleden dat ik terug ben gekomen uit het schitterende Thailand, dus ik vond het (op aandringen van bepaalde mensen) tijd worden voor een afsluitende weblog!

De terugkomst was uiteraard erg emotioneel en zoals gezegd was stond er een heel groot spanddoek op me te wachten ;)
De reis ging goed en nu ik niet at van het vliegtuigvoedsel hield mijn maag zich gelukkig rustig gedurende de vluchten. In Dubai hebben we het ons even gemakkelijk gemaakt op het kleed voor de gate en enkele uren en een paar krijsende baby's later landden we in Dusseldorf.

Eenmaal thuis was het best wel weer even wennen! Het eten hier is natuurlijk duizendmaal beter (slijmslijm) en mijn eigen bedje lag ook wel heel lekker hoor, maar ik mis Thailand nog steeds wel stiekem een beetje!
Gewoon de sfeer daar, die geweldig was, de relaxtheid, alle leuke mensen, de leuke dingen doen, en de minder leuke dingen doen en er uiteindelijk toch nog om lachen, regenbuien, hitte, alle mooie plekken die er zijn...gewoon het hele totaalplaatje! Ook sta ik elke avond nog op het punt mijn stapelbedje in te klimmen, totdat ik erachter kom dat dat niet meer nodig is ;)
En natuurlijk is het ook best raar om weer zonder zoveel mensen om me heen te zijn! Aan de ene kant wel lekker hoor, maar na zes weken geen moment alleen te zijn geweest, toch wel een beejte vreemd...
Maar wel superleuk om iedereen hier in Nederland na zo'n lange tijd weer terug te zien! :D

Nou ja, en hier in Nederland gaat het weer zijn gangetje.
Heb me ein-de-lijk kunnen inschrijven voor biologie, nadat ik ontdekte dat alle inschrijfpapieren gewoon THUIS lagen maar die op de een of andere mysterieuze wijze vergeten waren (mam?!) en heb zaterdag weer even flink geparty'd en daarna maandag weer even in Nijmegen bij een introductie waar ik eigenlijk ook hoorde te zijn natuurlijk :(
Maar ondertussen ben ik wel helemaal gewend aan het idee om Biologie te gaan studeren en gelukkig gaat er een meisje dat ik in Thailand heb leren kennen dat ook doen in Utrecht, dus dat is heel leuk :D

Verder heb ik mijn 500 foto's online gezet ( ja, het valt mee, vergeleken met de mensen die de eerste 2 weken al 1500 foto's hadden ;) ).
Dit is de site:
http://picasaweb.google.com/kimathens/thailand2009

Als ik ze zelf terugkijk, moet ik echt zeggen dat de tijd ZO supersnel is gegaan! Echt, ik weet nog heel goed dat ik op het vliegtuig stapte, en aan de ene kant lijkt het zooo lang geleden, maar aan de andere kant zijn die 6,5 week echt omgevlogen! Ayutthaya, monniken, Kanchanaburi, brug over de rivier Kwai, tijgers, slangen, leeuwen, olifanten, ritjes op olifanten, Chiang Mai, Bangkok, lekker uitgaan, Brown House, Twin House, Koh Samet, weeskindjes, Clay House Project... het was echt één grote ervaring waarvan ik nooit iets zal vergeten!! :D
Jammer dat het alweer voorbij is, maar ik heb nu wel een supermooie herrinering hieraan en veel nieuwe mensen leren kennen. En natuurlijk ben ik pas 18 en volgen er nog vele jaren waarin ik nog meer supergave dingen kan doen (A).

Als laatste wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle leuke berichtjes, sms'jes en reacties die ze hebben achtergelaten!!
Echt, soms zat ik in een internetcafe en dan lag ik weer eens dubbel om één van die vele idiote synonymen of bitchfights tussen Jer en Aw&Ub of andere dingen en dan zat iedereen me natuurlijk aan te kijken alsof ik gek was geworden ;)
Bedankt allemaal!

Nou, maar nu wordt het echt tijd om afscheid te nemen, haha ;)
Dus tot de volgende reis!! :D
(En jaaaa, die ga ik heus wel maken!)

  • 26 Augustus 2009 - 18:32

    Roos :

    hahahah 1500 foto's ik denk dat ik weet wie je bedoelt;)

    Ik vond het heel gezellig met je kim!
    Ik mis alles, het totaal plaatje ook enorm erg:( het was echt waanzinnig!

    nou meis heel veel succes met je studie de komende jaren!
    En hopelijk volgt er nog een reunie dan zien we iedereen weer even en kunnen we weer de verhalen en leuke tijd naar boven halen:D

    Liefs!

  • 26 Augustus 2009 - 20:07

    Lies:

    aaaah kimmie, wat leuk geschreven weer!

    ik ben heel blij dat we allebei weer thuis zijn, ook al willen we diep van binnen het liefst weer terug, het wordt zo onderhand tijd om goed te gaan feesten, dusseh, zie je zaterdag!(a)

    xxxxx

  • 26 Augustus 2009 - 20:47

    Serieke:

    Jahaa ik hoorde alweer grote plannen van je om volgend jaar een lange (trein?)reis te maken. Heb je weer iets om naar uit te kijken :) Maar tot het zover is zijn we heel blij dat je weer in Veenendaal bent. Yeah, welkom terug! xx

  • 06 September 2009 - 14:06

    Aw & Ub:

    Yo de nicht!
    Heb je toch nog een afsluiter op je blog gezet! Op aandringen van wie? Anyway, we're gonna eat J'oen for breakfast. The sucker can't be more fillin' than two eggs (o_O).
    Verder hebben we heel erg veel lol aan je blog beleefd. Wie weet, gaan we het t.z.t. zelf ook nog eens doen. Daar zou ik overigens niet op rekenen, want ons bent een beetje aan de luie kant.
    Er staat dit keer helemaal niets over al die feestjes die je inmiddels gehad hebt. Wat moeten we nou tegen oma (en opa) zeggen? De familienaam.....tsja.
    Mogen wij ook iedereen bedanken? Zo niet, dan doen we het toch. Dus, Pipi, mi amigo, gracias. Ook bedankt voor alle andere (ongewenste) reacties! Sommige zullen nog wel een donker oog krijgen als we ze tegenkomen. En een aantal krijgt een knuffeltje ongetwijfeld. Beschuitjes gaan in de aanbieding bij de Appie (het zijn HAMSTERWEKEN!!).
    Aan het eind moeten we je - als feut - nog effe veel succes wensen in Utrecht. Misschien niet je eerste optie, maar het verschil is nou ook weer niet zo groot.
    In het kader van een naderende vakantie heeft ub net de rats over z'n harses gehaald (daar komt zeker geen blog over) en voelt het weer fris aan. The shit has hit the fan.
    Viva la vida (op welke manier dan ook) en toedeledokie.
    W. & W.

  • 02 Juli 2010 - 08:23

    M:

    Wanneer komt er eens wat?Duurt erg lang, zeker het feestbeest ant uithangen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 46506

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 08 Januari 2014

Twee maanden backpacken in zuid-oost Azië!

09 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

China doorkruisen met Nowell!

12 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Azië onveilig maken met Dianne!

04 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Thailand reis en vrijwilligerswerk!

Landen bezocht: