Good old Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Hartman - WaarBenJij.nu Good old Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Hartman - WaarBenJij.nu

Good old Bangkok.

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Sawatdeekaa!

En ja hoor, we zijn eindelijk aangekomen in Bangkok!
Het avontuur begon met een megastorm en megafile in Nederland/Duitsland, dus dat was natuurlijk al een prachtig begin.
De vliegreis naar Dubai verliep vrij snel. Zat naast een vrouwtje dat eruit zag alsof haar laatste uur geslagen had, maar gelukkig heeft ze zich verder goed gehouden. Ondertussen onszelf een beetje vermaakt met wat filmpjes en spelletjes, prima te doen!
In Dubai moesten we vervolgens iets van negen uur wachten, dus zijn we eerst wat rondgelopen over het vliegveld en toen ... kwamen we een MacDonalds tegen! Ja, die kans kunnen we natuurlijk niet onbenut laten en zo zaten we al snel 's nachts aan de hamburgers en patat. Want ja, ons motto; wie weet is het voorlopig de laatste keer!
Vervolgens hebben we daar, heel cultureel, een aantal uur gezeten. Er kwamen heel wat komische mensen voorbij; van burka's tot boeren, echt een volk daar zeg! Verder hebben we nog vet lang gekaart, om de tijd een beetje te doden.

Na heel veel uren werd het tijd om naar de tweede vlucht te gaan en daar werd ons lange wachten heel erg goed beloond!
Totaal uit het niets mochten we ineens in de business class zitten! Geen idee waarom dit was, maar leuk was het wel:D.
We hebben het maar meteen gevierd met een glas champagne (ongeveer 7 uur 's ochtends Nederlandse tijd). Voelde me echt een beetje koningin daar...
De stoelen kon je echt op alle mogelijke posities instellen, tot in complete ligstand en ze konden zelfs masseren. Het TV-scherm was echt giga. We kregen vet goede service en lekker eten. En bovenal hadden we gewoon veel beenruimte!
Wow, voortaan maar altijd business class.

Na dus een hele relaxe vlucht kwamen we aan op Bangkok! Onze bagage was er al vrij snel en dus hebben we maar meteen een taxi naar Koa-San Road geregeld. Na heel hard volhouden over de prijs (die gozert wilde ineens meer) toch nog onze zin gekregen. En het is hier op Koa-San Road ook weer zo lekker vertrouwd!
We hebben nu voor een nachtje (of twee misschien) een hostel waar ik vorig jaar ookal geslapen heb. Niet een zevensterren hotel, maar goed genoeg voor 7 euro voor twee personen per nacht! Echt, die prijzen hier zijn heilig...

Verder hebben we even wat rondgelopen, gedoucht en gegeten, heel relax allemaal. Morgen gaan we een tocht naar Cambodja proberen te boeken, zodat we dan daar zo snel mogelijk heen kunnen en alles ECHT ECHT ECHT kan beginnen zoals wij willen!

Maar ik weet nu al dat het een superleuke en chille vakantie wordt!!!

Groetjes thuis,en jullie ook superveel plezier Spanje (maak die Spanjaarden af please... we kwamen er op het vliegveld ook een tegen, maar we hebben ons maar angstvallig stil gehouden).

Laat de berichtjes maar komen! ;)

  • 13 Juli 2010 - 17:12

    Dianne Blom:

    yeeaaaahhh we zijn er!!:D:D:D

  • 13 Juli 2010 - 19:51

    Robert:

    Kan het nog steeds niet geloven mazzelaars:p
    Zakelijke klasse:')

  • 14 Juli 2010 - 01:52

    Valerie Sijberden:

    Hee Kim!
    Echt leuk om je blog te lezen en mooi dat jullie veilig daar zijn aangekomen :D
    Ik heb ook via Dubai gevlogen, ik vind de eigen tv'tjes echt de beste uitvinding, want ik heb er volgens mij 3 gekeken en toen was ik al in Dubai :P Verder is het echt een gigantisch vliegveld he? Oe en McDonalds 's nachts klinkt erg goed, beetje jammer alleen van de 9 uur overstap tijd, ik had maar anderhalf uur! Nou nog heel veel plezier daar en ben benieuwd naar de rest van je avonturen(h) Oh heb jij trouwens wel extra fotoruimte? Ik kan er maar 10 uploaden nu..
    Xxx

  • 14 Juli 2010 - 06:02

    M.:

    Heej,
    Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Kun je eindelijk uit je dak!Heb je je niet laten masseren? Stuur hem maar even naar mij.(Als die jonger dan 30 is).Nou:have much fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!(Kortom: Go for it)
    L Y M XXX

  • 14 Juli 2010 - 20:08

    Bliksem/donder:

    Hee Kim,
    Om het hele verhaal te lezen geeft mij inspiratie om een boek te schrijven over uw levensverhalen. Vorig jaar heb ik ook je verhalen gelezen en het sprak me zeer zeker aan. zou dit mogen, en wil je beroemd worden? kom dan naar mij. Ik hoop dat de verdere reizen je zeer bevallen en veel Plezier.
    Mvg,

    De orderpicker
    van klein magazijn
    Deli xl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 46527

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 08 Januari 2014

Twee maanden backpacken in zuid-oost Azië!

09 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

China doorkruisen met Nowell!

12 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Azië onveilig maken met Dianne!

04 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Thailand reis en vrijwilligerswerk!

Landen bezocht: