Terug naar Azië! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu Terug naar Azië! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kim Hartman - WaarBenJij.nu

Terug naar Azië!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 November 2013 | Nederland, Veenendaal

Hoi allemaal!

Het is ondertussen even geleden dat er iets op deze blog verschenen is, maar het is weer tijd om een reis naar Azië te maken!
Ik vertrek vanavond om 22.00 uur vanaf Schiphol en zal dan naar Jakarta vliegen op Indonesië... Wat een gek idee dat ik vanavond alweer ga! Kan het me nog helemaal niet voorstellen zeg. Maar na hard werken voor m'n studie (en het behalen van m'n scriptie en dus m'n bachelor) heb ik dat wel een beetje verdiend vind ik zelf. En ja, Azië blijft toch trekken he...

Ik zal een maand in Indonesië blijven en wil vooral Java en Bali ontdekken. Misschien dat ik ook nog naar de Gili Eilanden en/of Lombok ga als dat zo uitkomt. Vervolgens vlieg ik 4 december naar Singapore. Dan wil ik via de westkust omhoog reizen in Maleisië en vervolgens nog wat eilanden in Thailand bezoeken!Vervolgens vlieg ik 8 januari weer terug en vier ik mijn verjaardag in 4 verschillende landen. Klinkt allemaal niet verkeerd he?

Dat is mijn globale reisplan dus. Ik zal dit verhaaltje verder kort houden, maar ga zeker proberen deze weblog weer bij te houden, zodat de familie en vrienden thuis allemaal op de hoogte blijven. Is iedereen ook weer een beetje gerust gesteld hoop ik ;)

Vanavond vlieg ik dus al, aaaah!
Nu nog alles m'n backpack inproppen, want dat zal de komende 2 maanden wederom mijn beste vriend zijn, haha. Dat ding en m'n kleren zullen straks wel weer m'n grootste kwelling vormen.
En natuurlijk nog even genieten van alle 'luxe' hier voordat dat dat straks minder kan. Dan kan het grote genieten gaan beginnen!

Ik hoop dat jullie mijn verhalen weer met veel plezier zullen volgen en kijk uit naar de reacties natuurlijk ;)
Wanneer ik met kerst en oud&nieuw op een bountystrand zit, zal ik even een fotootje sturen, he he.

Tot over 2 maanden!

  • 04 November 2013 - 14:57

    Sophie:

    Veel plezier lieve Kimmie <3

  • 05 November 2013 - 21:05

    Corrie Mam Nowell:

    Heel veel plezier op je reis pas goed op jezelf. En misschien lig je samen met Nowell met kerst op een bounty strand.

  • 06 November 2013 - 11:25

    OW En TW (oftewel Tweewee):

    Allereerst (zoals al gemeld): Have fun! Je zult die 'stage' inderdaad wel verdiend hebben. We volgen het met belangstelling, maar.......what about love?
    Je verjaardag duurt trouwens wel lekker lang als je met de tijd meevliegt!

  • 12 November 2013 - 16:48

    Carolien:

    Heel veel plezier!
    Doe je in Bali aan Bea en Juul de groeten?
    Ze vinden het heeeeeel leuk dat je langs komt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 46535

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 08 Januari 2014

Twee maanden backpacken in zuid-oost Azië!

09 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

China doorkruisen met Nowell!

12 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Azië onveilig maken met Dianne!

04 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Thailand reis en vrijwilligerswerk!

Landen bezocht: