Snel bericht uit Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Hartman - WaarBenJij.nu Snel bericht uit Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Hartman - WaarBenJij.nu

Snel bericht uit Bangkok!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!

Even een heel kort berichtje vanuit het warme en benauwde Bangkok :D
Eerst in 6 uurtjes naar Dubai gevlogen en daar moesten we 4 uur wachten op de volgende vlucht, naar Bangkok dus!
Het avondeten (2x) was goed te doen, wel wat vliegziek geweest voor het eerst, maar tenslotte goed geland!

In Bangkok werden we opgewacht door een medewerker van Greenway en daar heben we ook Helen (Engels) en Lonneke (Nederlands) ontmoet. Vervolgens met een taxi doorhet drukke Bangkok gemanouvreerd en toch nog heel aangekomen in het hotel! Is goed te doen hier en godzijdank airco.
Net nog even de suburbs van Bangkok ingeweest en supergoedkoop Thais bier gedronken van ongeveer 4 glazen voor 2 euro, goed te doen dus! :D

En nu stop ik maar weer, want ik heb geen idee hoelang ik op deze pc kan aangezien ik er illegaal achter zit.

Iedereen bedank voor alle leuke reacties! Vooral blijve reageren!
De volgende keer een langer bericht hoop ik, want nu lekker naar bedje toe!

Liefs,
Kim

PS. Wil Duffy bekent maken wie hij/zij is? ALvast bedankt! :D

  • 06 Juli 2009 - 07:11

    Mam En Fam.:

    Allerliefste dochter,
    pas 2 dagen weg en ik mis je nu al, gelukkig heb ik altijd de foto's nog. Pas op voor al dat bier, voor je het weet krijg ik een alcoholist terug.(Zit in de familie)
    Kijk elke dag even op je sight, dus hou het goed bij. Heel,heel veel plezier en maak er een hele mooie vakantie van.
    WE LUV JE VERRIE MUTCH!!! Heel veel kusjes XXXXXXXX.
    (p.s. Igor mis je)

  • 06 Juli 2009 - 09:44

    De Heuveltjes:

    Hoi kim!
    Het is hier nu maandag morgen kwart voor 12,
    en het is zo een 20 graden!.
    Het zal bij jou vast wel een stuk warmer zijn.
    Ben je al op de plaats van de bestemming?
    De reis zal wel vermoeiend zijn geweest!
    We zullen je site regelmatig bekijken!
    En je een berichtje sturen.
    Groetjes 'De Heuveltjes'

  • 06 Juli 2009 - 13:53

    Auntie W. & Uncle B.:

    En zeker in Dubai nog effies in de mall geweest en geprobeerd af te dingen op het horloge met 8 karaat aan diamanten erop? Wel erg fijn dat Lonnie in Thailand is. Als het eten een keer tegen mocht vallen: ask Lonnie!
    Achter een pc zitten en er niet voor hoeven te betalen; ja, jij bent de dochter van je moeder. Toch wel leuk dat al die mensen reageren op je berichten. Afgelopen zaterdag hebben we bij opa en oma wat te eten gemaakt en toen hadden ze het er nog over dat ze het erg leuk vonden dat je nog effies bij ze afscheid kwam nemen voordat je vertrok. En van je vader en moeder begreep ik dat ze een kalendertje hebben waarop ze afstrepen hoeveel dagen het nog duurt voordat je retour bent. Niks van aan trekken, gewoon daar blijven als het leuk is. Ze hebben je foto's nog en ik heb gehoord dat Koos Alberts nog niet aan de deur is geweest om ze te verscheuren. Hou je haaks en neem de tijd om te chillen. CU.

  • 06 Juli 2009 - 15:38

    Duffy:

    Euhhh......Duffy is een suffie met een snuffie en een puffie. klink idiaal da taise land. moe'k ok es hin. hoe'k nie na de caravan om in te zuupen. en yes ons kan ok engels dus we also luv de muts.

  • 06 Juli 2009 - 17:07

    Lisa & Jacqueline :

    ken!
    ik ben zo jaloers op u nou! pfoeee! (4 biertjes van 2 euro, nouja. en ik zaterdag maar veel geld kwijt zijn;) ) nee grapje, heeel gaaf dat je in bangkok was! nu zeker al in thailand. ik kan niet wachten op je volgende berichtje!

    kusjes van je barb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 46559

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 08 Januari 2014

Twee maanden backpacken in zuid-oost Azië!

09 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

China doorkruisen met Nowell!

12 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Azië onveilig maken met Dianne!

04 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Thailand reis en vrijwilligerswerk!

Landen bezocht: